diumenge, 16 de juny de 2013

Arribat el final de curs...

Arribat el final de curs, el que toca ara és aprofitar les vacances i passar-ho el millor possible, així doncs aniré a fer el meu últim escrit al portfoli del curs on explicaré de manera valorativa com ha anat la meua recta final, la meua opinió general, òbviament positiva, respecte del curs.

La recta final del curs ha estat totalment dedicada a la preparació de l´examen. Hem fet pràctiques amb paraules, oracions, textos i sobretot el que hem fet ha sigut simulacres, que en la meua opinió és una bonissima manera de aprofitar les classes i preparar-nos per a l´examen real ja que desprès, a l´hora d'estudiar ens facilita molt les coses utilitzar els simulacres com si foren les proves definitives.
Encara que l´examen, crec, no em va eixir massa bé, espere que puga aprovar el curs sense dificultats.

Quan vaig pensar quina opinió podia donar sobre el curs m´adone que mai havia fet cosa pareguda en cap assignatura. Això de no tindre llibre de text em va sorprendre però més encara treballar de manera online penjant els nostres treballs creatius i setmanals en un blog creat pel mestre. Sobre aquest aspecte tinc una opinió molt positiva perquè es pot treballar sense cap esforç, simplement una mica de temps per fer el portfoli. que és una manera de valorar les classes donades durant la setmana.
No tindre llibre de text no ha sigut un problema a l´hora de preparar-nos perquè d´això ja es va preocupar Toni, que ens donava habitualement els apunts amb els quals treballar i estudiar de manera més efectiva.
Les lectures obligatòries han sigut ideals, no eren ni pesades ni avorrides. Per això fer els treballs creatius no ha sigut cap molèstia. En la meua opinió aquest curs ha sigut diferent però entretingut, per això espere que l´any que ve siga igual o millor.

Fins a l´any que ve.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.