dilluns, 4 de març de 2013

Carta d'amor de Tirant a Carmesina


Princesa meua:

T'escrivia per a dir-te quant enyore la teua presència i
l'essencial que ets en la meua vida.
Cada vegada que pense en vós
el meu cos s'estremeix, la meua pell s'eriça i el meu cor embogix. 
Esperança meua, la teua bellesa no es compara ni amb el més bell ésser de la naturalesa, per això i moltes coses més estic tan enamorat de vos, ets tan bella que de vegades pense que només existeixes en el meu pensament.
Et promet,estimada meua, que sempre estaré al teu costat i que ningú podrà separar-nos perquè fins a després de mort jo et seguiré estimant .
Jo us done el meu cos i la meua ànima com mostra del meu amor per vós i espere que mai el rebutgis
ja que sense vostè jo ja no podria viure.
Ets l'amor de la meua vida i no vull altre amor que no sigui el teu, t'estimo estimada meua.


Recorda'm sempre i en les meues batalles, en el meu cor et tindré present.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.